VISITA AL CENTRE DE LA MAR

El passat 21 de desembre i a darrera activitat del cicle abans de les vacances de Nadal, els alumnes i professors del cicle vam visitar el Centre de la Mar. En aquesta ocasió vam anar acompanyats per professors i alumnes de la família professional d’Administració.

En primer lloc, vam ser rebuts pel seu director, José Maria Cardona Natta, qui ens va explicar les característiques del centre i els curs que s’hi imparteixen com a Centre de Referència Nacional de Formació Professional de l’àrea Nàutica. Ens va explicar que aquest centre és l’encarregat de dissenyar els cursos de formació professional relacionats amb les feines de manteniment de qualsevol embarcació recreativa, i per tant, no té competències sobre feines que es puguin fer a altres tipus d’embarcacions com ara grans barcos.

Seguidament vam poder fer un recorregut per les instal·lacions per poder veure tant les diferents aules com els tallers de mecànica, fusteria, pintura, etc.

Des d’aquí volem agrair al director del centre per haver-nos obert les portes del mateix fora del seu horari habitual i haver-nos explicat en tot detall les característiques i funcionament d’un centre com aquest, únic a tot l’Estat Espanyol.