TORRADA DE SANT ANTONI

Els alumnes de 1r de Prevenció de Riscos professionals van participar activament amb la organització de la torrada celebrada dia 16 de gener en motiu de la festivitat de Sant Antoni

A partir de les 6 des capvespre, juntament amb el alumnes de cicle formatiu de Gestió i Organització dels Recursos Naturals i Paisagístics,  els alumnes de 1r van ser els encarregats de començar els preparatius per sa torrada que havia de començar a les 7.

Així, mentre uns s’encarregaren de començar el foc per la torrada els altres van anar preparant el pa, la sobrassada i el butifarró per, una vegada arribessin els altres grups del capvespre, anar torrant i preparant els panets.

D’aquesta manera, tots els grups del capvespre tenen l’oportunitat de fer una activitat conjunta i amb tanta tradició a Menorca!