Jornada formativa d’UGT: Prevenció de riscos ergonòmics i psicosocials en centres d’atenció a persones discapacitades

Dia 18 de novembre els alumnes del grau superior de Prevenció de Riscs Professionals de l’IES Pasqual Calbó i Caldés vam assistir a la jornada formativa que va organitzar UGT sobre la prevenció dels riscos ergonòmics i psicosocials als centres d’atenció a persones discapacitades. A continuació podeu veure que el Diari Menorca va destacar la nostra assistència en la notícia sobre aquesta jornada formativa.

La jornada va ser molt interessant, ens van xerrar dels trastorns musculesquelètics i de l’ansietat i altres riscs psicosocials que poden sofrir les persones que treballen a centres d’atenció a persones discapacitades. També ens van  donar una guia formativa que ens explica més detalladament el que van exposar allà.

La jornada ens va ajudar a tenir una visió més real dels riscs existents en el món laboral i rebre més informació sobre l’ergonomia i la psicosociologia.

Alumnes del cicle formatiu de
Prevenció de Riscos Professionals