Entrevista a l’exalumne Antoni Cardona a MENORQUINS AL MÓN

Antoni Cardona Pons, un dels nostres alumnes de la primera promoció del cicle, ha estat entrevistat a la secció del Diari Menorca MENORQUINS AL MÓN. Accedeix a l’entrevista publicada el 16 de novembre de 2011.

En Toni  va cursar el cicle de Prevenció de Riscos Professionals en el nostre centre durant els cursos 2003-04 i 2004-05. Després d’uns anys compatibilitzant feina i estudis superiors a Barcelona, el setembre de 2008 va ser contractat pel servei de prevenció andorrà  ASSEGURPREVENCIÓ, on ara fa de Director Tècnic.

Després, una altra exalumna nostra, n’Esther Pons Sacritán, titulada el juny de 2009, va deixar Menorca per anar a fer feina amb en Toni a Andorra as mateix servei de prevenció.

El curs passat vam rebre una carta del Director- Gerent d’Assegurprevenció que suposà una sorpresa i un motiu de gran satisfacció per a tot el professorat des cicle, perquè ens felicità per la nostra tasca docent! Podeu llegir la carta a l’entrada de dia 5 de març del 2011 d’aquest mateix blog.