Visita al veler – escola suec GUNILLA

Divendres passat, dia 28 d’octubre, els alumnes i professors del Cicle Formatiu de Grau Superior de Prevenció de Riscos Professionals  han tingut l’oportunitat de visitar el veler – escola GUNILLA, que aquell mateix matí havia arribat al port de Maó.

El professorat d’aquest cicle formatiu va ser informat de l’aturada d’aquest veler a Menorca i va sol·licitar aquesta visita per poder conèixer les mesures de seguretat i salut que es prenen en un vaixell d’aquestes característiques.

La visita ha estat molt enriquidora, ja que han estat els propis alumnes del veler els que han acompanyat als visitants per a les diverses instal·lacions del mateix i han descrit en anglès les diferents feines que normalment tenen assignades. El fet de rebre les explicacions en anglès és un altre fet que diferencia aquesta visita de les que normalment solen fer el alumnes de prevenció.