Carta d’agraïment

Ens han enviat una carta des de Assegurprevenció, un servei de prevenció a Andorra que dòna feina a dos antics alumnes del cicle, per agraïr a tot l’equip docent del nostre Cicle la tasca ben feta.

Andorra la Vella, 22 de gener de 2011

A l’atenció del Sr. Rafel Andreu Güell

Director de IES Pasqual Calbó i Caldés

Benvolgut Sr. Andreu:

Des de la implantació de la Llei 34/2008 de la seguretat i la salut en el treball, el Principat d’Andorra s’està adaptant als nous hàbits en la cultura preventiva. Per aconseguir aquesta fita es necessari disposar de bons professionals que prèviament hagin rebut una formació de qualitat.

Com a Director – Gerent d’Assegurprevenció, Servei de Prevenció Aliè del Principat d’Andorra, us vull trametre la felicitació per la formació que reben els vostres alumnes en el Cicle Formatiu de Grau Superior de Formació Professional de la titulació oficial en Prevenció de Riscos Professionals doncs estan essent referència en un País on encara es incipient la cultura preventiva i per tant encara es més important que els tècnics que acompanyen a les empreses en el camí d’implantació de la Llei disposin de grans coneixements tant teòrics i pràctics.

Específicament, us comunico que un dels vostres antics alumnes, el Sr. Toni Cardona Pons com a Director Tècnic està desenvolupant amb gran vàlua no només la gestió amb el seu equip sinó que també està definint uns processos d’implantació de la Llei que fan que els nostres clients entenguin la Llei com un valor afegit.

Altrament la Srta. Esther Pons Sacristán està desenvolupant unes tasques com a tècnica assignada a grans empreses del País d’una manera molt eficient i aportant en els seus informes i assessoraments un valor afegit que està provocant que el servei que oferim com a Servei de Prevenció Aliè estigui sent referència en tot un país.

Aquesta evolució exponencial dels seus antics alumnes no seria possible sense una tasca prèvia d’explicació de coneixements i amb un sistema educatiu ferm i consolidat.

Com a Gerent d’Assegurprevenció us vull agrair l’esforç que tant vostè com el seu professorat estan realitzant per a que els Serveis de Prevenció Aliens disposem de grans professionals.

Prego feu extensiva aquest agraïment al Sr. Joan Pallicer com a Cap del Departament de Prevenció i a la resta de personal implicat en el procés educatiu. També vull encoratjar-vos i donar-vos tot el suport que estigui en les nostres mans per tal de continueu amb aquesta tasca on el resultat final es veu amb el temps i us confirmo que és molt satisfactori.

Rebeu una cordial salutació

Aureli Arribas i Codina