SOCIS COL·LABORADORS PROJECTE ERASMUS+ PER FP BÀSICA I GM

OULU VOCATIONAL COLLEGE (FINLÀNDIA)

Un dels centres de FP més gran de Finlàndia, amb més de 11.000 estudiants, repartits en 12 unitats i nombroses seus al centre oest del país.

Disposen d’unes instal·lacions d’alt nivell, on podrien acollir alumnes de tots els nostres estudis d’FP, sobretot d’Electricitat, Mecanitzat i Agràries, o bé cercar empreses del sector disposades a col·laborar.

Algunes seus tenen residències d’estudiants. Sinó, hi ha un servei públic per al l’allotjament d’estudiants a Oulu (PSOAS)

El seu curs acaba a principis de juny, per tant els alumnes de GM haurien de fer les 4 setmanes de l’estada al principi de les FCT, durant el mes d’abril.

VITALIS (ALEMANYA)

Institució d’acollida situada a la localitat de Gut Wehlitz, de la regió de Leipzig.

Disposa de diferents programes de formació relacionats amb els estudis d’electricitat i mecanitzat: energies renovables, pràctiques electrònica aplicada o construcció d’un cotxe elèctric.

Formació en anglès.

Allotjament en les seves pròpies instal·lacions.

Preu per allotjament a mitja pensió una mica alt:

FP BÀSICA 2 setm. Uns 850 €/alumne

GM 4 setm. Uns 1300 €/alumne

S’han de reservar les places el més prest possible

EU-GESCHÄFTSSTELLE DER BEZIRKSREGIERUNG ARNSBERG (ALEMANYA)

Oficina d’afers europeus de la regió d’Arnsberg

Oficina pública que ajuda als centres educatius de la regió d’Arnsberg, a la regió de North Rhine – Westphalia.

Treballen de forma contínua amb els centres educatius, de fet, la major part dels seus treballadors són professors.

El curs passat vam acollir dos alumnes de Mecanitzat que van venir a fer pràctiques en una empresa de Menorca.

S’encarregarien de cercar empreses i organitzar allotjament dels nostres alumnes amb la col·laboració dels centres educatius dels seus voltants.

Disposats a acollir un/a alumne/a de Gestió Administrativa en les seves oficines.

TRAINING VISION (REGNE UNIT)

Empresa intermediària del Regne Unit, però que forma part d’una xarxa d’empreses amb sucursals a diferents països europeus.

Gestiona la recerca d’empreses pels alumnes i s’encarrega del seu allotjament i preparació lingüística.

Al Regne Unit treballen a la ciutat de Portsmouth, comtat de Hampshire, al sud d’Anglaterra.

Pressupost per 4 setmanes a Anglaterra amb allotjament amb una família d’acollida (any 2016) : Uns 1000 €

S’han de reservar les places el més prest possible i negociar pressupost i dates

Necessiten CV i carta de presentació amb 3 mesos antelació

SISTEMA TURISMO (ITÀLIA)

Empresa intermediària italiana, però que forma part d’una xarxa d’empreses amb sucursals a diferents països europeus.

A Itàlia treballen a la ciutat de Potenza, al sud d’Itàlia.

Pressupost per 4 setmanes a Itàlia (any 2016) : Uns 900 €

Necessiten CV i carta de presentació amb 3 mesos antelació

WODR (POLÒNIA)

Centre d’estudis agraris de Poznan, al centre de Polònia.

Disposats a col·laborar amb el centre en la recerca d’empreses i allotjament per alumnes d’agràries, principalment.

Ofereixen també una breu preparació lingüística i cultural per donar a conèixer la regió de Poznan.

Destí prou econòmic, però no adequat per aquells que vulguin millorar la seva competència lingüística en anglès.

SOCIS PROJECTE LEONARDO ANTERIOR

TELLUS GROUP

Empresa intermediària amb sucursals a diferents països europeus.

Al Regne Unit treballen a la ciutat de Plymouth, comtat de Devon, al sud-oest d’Anglaterra.

Pressupost per 5 setmanes a Anglaterra: Uns 1860 € (inclou 15 h de preparació lingüística la primera setmana, 225 €)