Informació sobre els socis del projectes ERASMUS + d’FP Bàsica i GM

A continuació us posam informació sobre els 4 socis del nostre projecte ERASMUS+ per FP Bàsica i GM:

1. OULU VOCATIONAL COLLEGE (FINLÀNDIA)
    2. VITALIS (ALEMANYA)
    3. TRAINING VISION (REGNE UNIT)
    4. SISTEMA TURISMO (ITÀLIA)

1. OULU VOCATIONAL COLLEGE (FINLÀNDIA)

És un dels centres d’FP més gran de Finlàndia, amb més de 11.000 estudiants, repartits en 12 unitats i nombroses seus al centre oest del país.

Oulu

Disposen d’unes instal·lacions d’alt nivell, on podrien acollir alumnes de tots els nostres estudis d’FP, sobretot d’Electricitat, Mecanitzat i Agràries, o bé cercar empreses del sector disposades a col·laborar.

Algunes seus com Kempele o Haukipudas  tenen residències d’estudiants. Sinó, hi ha un servei públic per al l’allotjament d’estudiants a Oulu (PSOAS)

El seu curs acaba a principis de juny, per tant els alumnes de GM haurien de fer les 4 setmanes de l’estada al principi de les FCT, durant el mes d’abril.

2. VITALIS (ALEMANYA)

Institució d’acollida situada a la localitat de Gut Wehlitz, de la regió de Leipzig.

LeipzigDisposa de diferents programes de formació relacionats amb els estudis d’electricitat i mecanitzat: energies renovables, pràctiques electrònica aplicada o construcció d’un cotxe elèctric.

La formació és en anglès.

L’allotjament és en les seves pròpies instal·lacions amb un règim de mitja pensió (berenar i sopar inclòs).

Preu per allotjament a mitja pensió una mica alt:

FP BÀSICA            3 setm.       Uns 900 €/alumne

GM                      4 setm.       Uns 1300 €/alumne

S’han de reservar les places el més prest possible

3. TRAINING VISION (REGNE UNIT)

Empresa intermediària del Regne Unit, però que forma part d’una xarxa d’empreses amb sucursals a diferents països europeus.

Portsmouth

Gestiona la recerca d’empreses pels alumnes i s’encarrega del seu allotjament i preparació lingüística.

Al Regne Unit treballen a la ciutat de Portsmouth, comtat de Hampshire, al sud d’Anglaterra.

El Pressupost per 4 setmanes a Anglaterra amb allotjament amb una família d’acollida és d’uns 1200 €

S’han de reservar les places el més prest possible.

Necessiten CV i carta de presentació amb 3 mesos antelació

4. SISTEMA TURISMO (ITÀLIA)

Empresa intermediària italiana, que forma part de la mateixa xarxa d’empreses que Training Vision.

Potenza

A Itàlia treballen a la ciutat de Potenza, al sud d’Itàlia.

El pressupost per 4 setmanes a Itàlia en un pis compartit amb habitacions de 2 persones és d’uns 600 €

S’han de reservar les places el més prest possible.

Necessiten CV i carta de presentació amb 3 mesos antelació.