Presentació del procés de sol•licitud de les 12 beques del curs 2015-16 a l’alumnat d’FP

Durant la setmana passada l’IES Pasqual Calbó i Caldés ha realitzat diferents sessions per informar a tots els alumnes d’FP sobre el procés per sol·licitar una beca ERASMUS+. Aquestes beques els permeten fer un període de pràctiques en un altre país gràcies al finançament de la Unió Europea.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Per tal d’informar a tot l’alumnat d’FP s’han dut a terme diferents xerrades informatives: una pels grups d’FP Bàsica, una altra pels alumnes de Grau Mitjà del matí i finalment una altra pels alumnes de Grau Mitjà i Grau Superior del capvespre. D’aquesta manera han pogut ser informat els prop de 300 alumnes d’FP del centre.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Aquest curs l’IES Pasqual Calbó i Caldés compta amb 10 beques de 4 setmanes per alumnes de Grau Mitjà i FP Bàsica i 2 beques de 3 mesos de durada per alumnes de GS.

Es preveu que totes les estades en empreses de diferents països d’Europa tenguin lloc durant el tercer trimestre del curs, coincidint amb el període habitual de pràctiques formatives en empreses a Menorca.

A més, aquest centre educatiu també disposa de 4 beques ERASMUS + per a la formació del professorat o el personal no docent.