Obert el termini per sol·licitar una beca de mobilitat Leonardo o Erasmus +

Ja està obert el termini per sol·licitar una beca de mobilitat europea per aquest curs 2014-15.

Tots aquells alumnes que vulguin fer pràctiques en un altre país de la Unió Europea han d’emplenar l’annex 1 de la sol·licitud que els correspongui:

Pels alumnes de Grau Mitja:    Convocatòria de beques Leonardo da Vinci curs 2014-15

Pels alumnes de Grau Superior:  Convocatòria de beques Erasmus + alumnes GS curs 2014-15

El termini per lliurar la sol·licitud a la oficina del centre és fins dia 31 d’octubre de 2014.

A les dues entrades anteriors d’aquest bloc trobareu informació sobre el finançament de cada tipus de beca o bé us podeu descarregar la informació a través d’aquest enllaç.