Premis Extraordinaris de Formació Professional de Grau Superior corresponents al curs 2015-2016

El nostre antic alumne Antoni Piris Orfila va rebre el Premi Extraordinari de Formació Professional de Grau Superior de la Família Professional d’Electricitat i Electrònica.

El conseller d’Educació i Universitat, Martí March, acompanyat de la directora general de Formació Professional i Formació del Professorat, Maria F. Alorda, i del  cap del Departament de Formació Professional i Qualificacions Professionals, Lluc Mas, va presidir el passat 27 d’octubre l’acte de lliurament dels Premis Extraordinaris de Formació Professional de Grau Superior de l’àmbit de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears corresponents al curs 2015-2016. També hi va ser present Maria Antònia Carbonell, cap del Servei de Planificació Participació.

Un dels objectius d’aquests premis és el de potenciar la formació professional i reconèixer la trajectòria acadèmica i professional de qualitat basada en el treball, la dedicació i l’esforç de l’alumnat. Aquests guardons, sense cap tipus d’incentiu econòmic per als alumnes premiats, es lliuren als qui han demostrat un rendiment brillant en els seus estudis, així com també una major maduresa professional. Els guardonats varen rebre un diploma de reconeixement i un petit obsequi.

Aquesta convocatòria anual, com a opció prèvia a la inscripció per concórrer als Premis Nacionals de Formació Professional de Grau Superior que convoca el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport (MECD), representa un incentiu per a tots aquells alumnes que volen confirmar la seva excel·lència en la preparació acadèmica.