Darrers dies de pràctiques Erasmus +

Els nostres alumnes de FP Bàsica i Grau Mitjà que són a Leipzig estan ja finalitzant la seva estada i diumenge dia 25 tornen cap a Menorca. A part de les seves hores diàries de pràctiques formatives també tenen temps per divertir-se i conèixer gent.

L’alumne d’FP Bàsica, Kevin Llopis, finalitza aquesta setmana la seva estada formativa de 6 setmanes de pràctiques a Alemanya.

En Kevin va començar el seu període d’FCT el passat 16 de maig, després de viatjar fins a Hanstedt per fer 6 setmanes de pràctiques formatives a l’empresa Elektro Albers.

Ens explica que durant aquest període ha après moltíssimes coses i que l’empresa ha estat tant contenta amb la feina que ha fet que li han ofert un contracte laboral. Ara bé, ell prefereix tornar cap a Menorca i continuar els seus estudis.