Dia de convivència de la FP

Com cada any, el dia 23 de març celebrem a Mercadal un dia de convivència de tots els estudis de Formació Professional del nostre Centre. Els alumnes preparen el dinar i realitzen una sèrie d’activitats culturals pels voltants del poble.

Els nostres alumnes de FP Bàsica visitaren el museu Es racó de Sa Ràdio antiga, que el senyor Manuel Pascual molt amablement ens va explicar els diferents models i tecnologies.

Els menús varen consistir en paelles i torrades. Destacar les dues paelles que varen preparar els alumnes de 1r curs de FP Bàsica: Berni Mur i Leo Ramírez.

És un dia especial pels alumnes de 2n Curs perquè ja han acabat les classes presencials al Centre i els presenten a les diferents empreses on realitzaran el període de pràctiques.

Aquí us deixem una sèrie de fotos de la preparació i dels dinars dels diferents grups.