Viatge a Barcelona Alumnes Grau Superior Electricitat

Els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Sistemes Electrotècnics i Automatitzats han viatjat els dies 2 i 3 de febrer a Barcelona per assistir a una jornada tècnica a l’empresa Circutor ubicada a Viladecavalls.

El dia 2 esvaren visitar les instal·lacions de l’empresa on es fabriquen bateries de compensació de potència reactiva, analitzadors de xarxa i diferents equips d’eficiència energètica. Després que l’empresa ens convides a dinar al menjador dels seus treballadors, al capvespre es va seguir amb la jornada explicant-nos un producte molt potent anomenat Power Studio enfocat a la mesura i eficiència energètica.

El dia 3 matí es va fer una explicació de quin és el present i futur del cotxe elèctric i l’energia fotovoltaica. Ens varen presentar les solucions que té l’empresa instal·lades a les seves instal·lacions.

Agrair a l’empresa i especialment al responsable del Departament d’atenció al Client de ventes nacional el senyor Jordi Marcilla per oferir-nos la possibilitat de visitar la seva empresa i per les explicacions rebudes.

Com també hi ha d’haver temps per gaudir del temps lliure i aprofitant l’anivesari d’un dels alumnes us deixem una fotografia de la celebració.